ICEBREAKER TECH TOP LS CREWE ADMIRAL 2017

Artikelnummer : 100483-403

The men's Tech Top Long Sleeve crewe is a winter sports MVP. Built from our highly insulating 260gm merino fabric, it keeps your body warm but remains breathable and amazingly soft when worn as a baselayer, or alone on long hikes in the high mountains.

ICEBREAKER brand logo
Wählen Sie die Grösse
Grösse der Marke
Farbe
Dieser Artikel ist auch in anderen Farben verfügbar
Oberteile ICEBREAKER ICEBREAKER TECH TOP LS CREWE MONSOON/BLACK 17 - Ekosport
Nicht verfügbar
Nur noch ? bevor ? geliefert wird
Versandkosten ab  6,00 €
79,90 €
Discount
-11%
89,90 €
Unverbindliche Preisempfehlung 2017

Bezeichnung

  • Zustand
    • Neu
  • Garantie
    • 1 Jahr
  • Geschlecht
    • Herren
  • Jahr
    • 2017

ICEBREAKER TECH TOP LS CREWE ADMIRAL 2017

The men's Tech Top Long Sleeve crewe is a winter sports MVP. Built from our highly insulating 260gm merino fabric, it keeps your body warm but remains breathable and amazingly soft when worn as a baselayer, or alone on long hikes in the high mountains.

With set in sleeves, forward side seams and offset shoulder seams, it won't chaffe when you work out or under a pack, and the drop tail hem provides a little extra coverage against chilly air.

And merino's natural odor resistance makes it the perfect jersey for multi day adventures.

TECHNISCHE DATEN :

- Fabric weight: 260 Midweight
- Fabric: 100% Merino wool
- Product Weight: Medium = 316 g / 11.15 oz
- Fit: Slim
- Layer: Base Layers
- Best for: Snow Sports, Outdoor & Hiking
- Benefits: Warm, Soft, odor protection
- Features: Crewe neck, set-in sleeves, forward side seams prevent chafing, offset shoulder seams prevent pack rub, drop tail hem for added coverage, Icebreaker tonal logo

DIE MARKE

brand logo
ICEBREAKER

Als ich 24 war, kündigte ich meine Forschungsstelle und nahm eine Hypothek auf mein Haus auf. Im Gegensatz zum Rest der Welt war ich überzeugt von den Vorzügen dieses wunderbaren Naturprodukts. Mir war es von Anfang an wichtig, enge Beziehungen zu meinen wichtigsten Partnern aufzubauen: Merino-Schafzüchtern, Herstellern und den Mitarbeitern. Unsere Unternehmensphilosophie bringt es auf den Punkt: "Am wichtigsten sind unsere Beziehungen zur Natur und zu den Menschen." Inzwischen verkaufen über 3000 Läden in 37 Ländern unsere Produkte. Unsere 350 Mitarbeiter setzen täglich alles daran, dass wir der leidenschaftliche Marktführer für Merino-Outdoorkleidung bleiben.